søndag den 6. juli 2014

Min uge 27

Traditionens tro kommer her søndags indlæg om ugen der er gået.

Som altid har ugen stået på en del vagter på bostedet - skønt skønt :)

I onsdags da jeg havde fri fik jeg lavede en masse praktiske ting i dukkehuset plus jeg bare slappede af.  Fredag havde jeg også fri, sov længe, spiste en dejlig morgenmad hvor efter dagens motion stod på en cykeltur på 15 km. Det var en varm fornøjelse. Om aftenen var min veninde Helle lige forbi med en puf til mit læsehjørne, som jeg har arvet fra hendes far.
Lørdag efter arbejde kom min ven Søren forbi til en kop kaffe og en snak - altid rart med besøg.
I dag søndag er gået med at hygge med Inge, vi har blandt andet besøgt en kunster på Frøslev gammel mølle - men mere om hende i et indlæg senere på ugen. Vi fik også gået en meget varm tur i Skjoldenæsholmskoven.

En dejlig uge med en masse skønne oplevelser :)

2 kommentarer: