lørdag den 12. juli 2014

Livsstilsændring #2

Tænker at det må være ved, at være på tide med en lille opdatering omkring dukkehusets ejer og hendes livstilsændring. Jeg var ved læge til min 5 ugers vægtkontrol i onsdags, heldigvis havde jeg ikke taget på men jeg havde desværre heller ikke tabt mig. Vægten stod stille! Selvom jeg ved den vil gøre det i perioder er det stadig frustrerede for mig, vil gerne bare havde tabt lidt hver gang, selv 500 g ville gøre det positivt. Håber så der er sket lidt om 5 uger når jeg skal derop igen.

På motionssiden er det stadig gåture, cykleture og min motionscykel der bliver brugt. Har dog aftalt med en veninde at vi begynder i motionscenter her den 1. August. Håber jeg kommer til at holde af det. Synes jo ikke det er mig, men tænker der skal en anden motionsform til.

Kosten synes jeg stadig det går okay med - selvfølgelig er der dage hvor der ikke kommer så meget frugt og grønt ned som jeg ved jeg har godt af. Men 5 ud af 7 dage gør der. De to andre dage er der også sundt mad på programmet, men nok ikke helt som det burde være.

Tilslut lige et billede af dagens morgenmad - nyder de morgener hvor jeg enten har fri eller har aftensvagt. Så bliver der kræset lidt mere om det. Plus jeg har ro til at starte dagen på en god måde. :) I morges har jeg f.eks. lavet bananpandekager - MUMS siger jeg bare.


Opskrift på bananpandekager:

2 stk.

1 moden banan som skal moses
1 æg blandes i
havregryn blandes i indtil dejen er fast

Put dem på en varm pande med en lille smule olie og steg dem til de er færdig.

VELBEKOMMEN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar