torsdag den 17. juli 2014

Buzzador og BIC Soleil Bella #2

Så blev det tid til at opdater lidt om BIC Soleil Bella skraberne igen. :) når du er buzzador kræver det at du buzzer med venner, familie, kolleager og via de sociale medier, og det gør jeg gerne - så BUZZ BUZZ ;)

Jeg har nu afprøvet skraberne 3 gange - den samme skraber alle tre gange, for de skal jo kunne bruges op til 15 gange hvis du husker at rense den efter hver brug. Og jeg må indrømme at til dags dato er det klart den bedste skraber jeg prøvet. Jeg havde de vildeste lækker ben bagefter og i flere dage også. Selv i armhulerne hvor jeg tit får knopper har der intet været. 

Det bedste ved BIC Soleil Bella er at den kan komme til selv de vanskeligste steder. Så som ved knæhaserne :) Det er en fornøjelse at barbarer sig når man bruger denne skraber!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar