torsdag den 31. juli 2014

Bogkøb i Juli

Endnu en måned lakker mod enden og det er tid til at gøre status over denne månedens bogindkøb. Jeg synes selv jeg havde prøvet, at begrænse det lidt, men faldt så lige over et godt tilbud den anden dag, så der røg lige syv bøger mere med. ;) Jeg havde lidt bestemt mig for, at jeg skulle i gennem stakken med ulæste bøger inden jeg købte flere, men det siger jeg egentlig tit, men det holder aldrig ret længe  - er der nogen af jer kære læser der også har det sådan? Jeg lærer nok aldrig at begrænse mig. Før eller siden må jeg jo se det i øjnene ;)

Mr. Darcy's daughters af Elizabeth Aston - kender ikke forfatteren eller bogen for den sags skyld, men fandt den til 10 kr. i en gruppe på Facebook. Så den skal klart have en chance.

Becoming Jane af Jon Spencer - kender jeg som sådan godt men det er filmen der er lavet over den jeg har stiftet bekendtskab med flere gange. Glæder mig meget til bogen. Den er også fundet på Facebook til 10 kr.

Emma - Persuasion - Mansfield Park - Pride and Prejudice - Sense and Sensibility af Jane Austen er fundet på Facebook til 40 kr. for alle fem bøger. Jeg er vild med og totalfan af Jane Austen og drømme om at få alle hendes bøger både på engelsk og på dansk. Er godt på vej efterhånden. Ser med stor længsel og lyst frem til, at kunne fordybe mig hunderede procent i hendes bøger.

Eleanor og Park af Rainbow Rowell - en forfatter jeg heller ikke kender og har læst noget af før, men alle roser hende til skyerne. Så hun skal helt klart også have en chance her i det lille dukkehus. Bogen er fundet på Facebook til 50 kr.

Prospeet Park West af Amy Sohn - en bog jeg lidt købte i blinde en dag i Superbrugsen til 50 kr. Jeg faldt lidt for coveret og at der bagpå står: Det er Sex and the City møder Desperate Housewives. Så kan det ikke gå helt galt.

Oliver Twist  af Charles Dickens - fordi jeg bare gerne vil eje den og genlæse den. Også fundet på Facebook til 10 kr.

Det var bogkøberne :) Jeg har dog også været så heldig af vinde to bøger i Juli.

Min mands hemmelighed af Liane Moriarty - vundet på http://bachsbooks.blogspot.dk/
Mærket for livet af Emielie Schepp - vundet på Facebook  - Politikens Forlag havde en konkurrence derind.

2 kommentarer:

  1. Kender det! Hver måned tænker jeg også, nu er det slut med at købe bøger og så har Saxo.com lige nogle gode tilbud eller cdon.com har sommerudsalg eller jeg ser eller hører om en bog som jeg bare skal eje. Jeg må vist bare indse at det bliver ikke anderledes :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt, at læse, at jeg ikke er alene om det :)

      Slet