søndag den 29. juni 2014

Min uge 26

Hov nu er det blevet søndag igen, sikker tiden den går. Søndag betyder jo der skal skrives indlæg om ugen der er gået i det lille dukkehus. Og sikker en uge, det er blevet til en del vagter på bostedet, en arbejdsplads som ejeren af dukkehuset holder meget af. Det er også blevet til to fridage, i tirsdags var det ugens første og der tog jeg på tur med en veninde, det kan I kære læser se mere om lige her :) I dag er ugens anden og sidste fridag, desværre bruger jeg den i min seng, kan ikke helt finde ud af om der er sygdom på vej. Jeg er så træt og har megahovedpine. Håber jeg er frisk i morgen. Dagen skulle ellers have været brugt i min madklub, men nogen gange bliver tingene ikke som planlagt.

Fredag aften stod den på hygge og en tur i biffen med min veninde Tanja. Vi skulle Labor Day, en helt vildt skøn film - som der vil komme et indlæg om i ugens løb.


Ellers er der ikke sket det vilde her i dukkehuset. Huset anden beboer Hr. Helmig har haft en uge lige som han plejer. Mest ude og stort set kun hjemme for at spise :)

2 kommentarer: