søndag den 22. juni 2014

Min uge 25

Sikker en uge det har været i det lille dukkehus. Ejeren har været heldig at have en del fridage, har faktisk kun været på arbejde tirsdag og fredag. Tirsdag var jeg der til gengæld så også i 13 timer, tog lige 5 overarbejdstimer. Jeg må indrømme, at jeg var træt da jeg kom hjem. Dukkehusets anden beboer har nydt godt af at jeg ikke har arbejdet så meget, han har været lidt mere hjemme i denne uge. Blandt andet fredag aften lå han og puttede på sofaen sammen med mig i 2½ time, så skulle han også ud igen. :)

Ugen har stået på to lange cykleture, hygge med en veninde, praktiske ting, litteratur og tur til Randers. Se indlæg om Randers her :)

Resten af dagen i dag skal bruges i yndlingslænestolen sammen med bogen "Mågelatter" af Kristín Marja Baldursdóttir og en kæmpekande te!

 Den er god :)
 Cykletur med Inge ;)

 Graceland Randers

 Søndagens tur


Dukkehusets anden beboer ;)

2 kommentarer:

  1. Hej du!
    Sikke nogle gode cykelture du har været ude på :D Jeg hepper helt sikkert på din livsstilsændring: :)

    Lækker blog. Har tilmeldt mig på bloglovin. Håber, du også har lyst til at kigge forbi hos mig! :D

    Amalie // mallevalle.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak :)
      Tak fordi du synes min blog er lækker, det varmer meget. ;)
      Jeg tjekker da lige din blog ud.

      Slet