søndag den 15. juni 2014

MIn uge 24

Nu er det søndag igen og tid til opsummering af ugen, der er gået i det lille dukkehus for de to beboer. Og sikker en uge, den har budt på en del arbejde plus et kursus, men også tid til et foredrag og besøg af en dejlig veninde.

Ugen startede med en fridag mandag, hvor den stod på ren afslapning ude i solen med en bog og hygge med Hr. Helmig. Dukkehuset anden beboer har været en del hjemme i denne uge.
Tirsdag stod den på morgenvagt på bostedet og et foredrag i Slagelse om angst om aftenen sammen med min kammerat Søren. Det var et vildt spændende foredrag med en dygtig psykologistuderende. Onsdag tog en jeg endnu en morgenvagt på bostedet og aftenen stod bare på hygge i eget selskab :)
Torsdag skulle jeg på kursus i epilepsi i Dianalund på Filadelfia. OG hold nu det var megagodt og meget meget interessant. Et af de bedre kursuser jeg har været på. Fredag stod den på endnu en morgenvagt derefter hjem og gøre lidt rent i dukkehuset. Lørdag nuppede jeg en aftenvagt og var først hjemme kl. 2330. Tidligt op i dag søndag for at hygge med brunch sammen med min skønne veninde Henriette.

Alt i alt en meget travl uge - men også en god uge.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar