søndag den 8. juni 2014

Min uge 23

Så blev det søndag igen og tid til at blogge om ugen, der er gået :)

Det var en uge med kun en fridag, nemlig fredag. Så mandag og tirsdag var jeg på arbejde, tirsdag aften skulle jeg have været til et foredrag om angst, som desværre blev udsat pga. sygdom, så jeg brugte aftenen på at slappe af med en god film. Onsdag stod den igen på arbejde, men også på personalesportsdag i Sorø Kommune, en sjov og hyggelige eftermiddag/aften, i selskab med danseren Michael Olesen og tv-værten Morten Resen. Torsdag tog jeg endnu en morgenvagt på arbejdet, hvorefter jeg tog hjem til Fyn for at besøge mine forældre. Der blev jeg til fredag aften, da vi skulle en tur på Odense Teater og se "Tjener for to herrer". Et vidunderligt og vildt sjovt stykke. Hold nu op hvor vi grinede :)
Lørdag stod den på endnu en morgenvagt, og efter kun 4½ times søvn om natten var jeg godt træt da jeg kom hjem igen, så resten af lørdagen stod på det rene ingenting.
I dag søndag skal jeg arbejde fra 11-19 - så det bliver nok ikke til ret meget andet end det.
I ugens løb er der kun blevet læst en enkelt bog, men den kommer der en anbefaling af en af dagene.
Dukkehusets anden beboer, Hr. Helmig, har også denne uge været meget ude og ikke så meget inde. Han blev torsdag og fredag passet af Inge, og mon ikke de har hygget sig.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar