søndag den 1. juni 2014

Min uge 22

Så blev det søndag igen, hvilket betyder, at det er tid til en opsummering af ugen der gik. Det har været en begivenhedsrig uge med en del på programmet.

Mandag aften stod den på Ladywalk i Skælskør sammen med nogle af mine søde nye kolleager, fra det bosted, hvor jeg skulle starte arbejde om fredagen. Men kendte jo både stedet og kolleagerne i forvejen, så derfor valgte jeg, at gå med dem i stedet for min daværende arbejdsplads.

Onsdag stod den på lægebesøg, skulle til vægtkontrol plus han helst skulle sige god for, at jeg måtte gå i gang med, at arbejde igen efter min operation. Det gjorde han heldigvis. Onsdag var også den dag jeg havde officielt sidste dag på mit daværende arbejde

 Torsdag var det fridag, som for mit vedkommende stod i motionens tegn. Først mødtes jeg med Lisbeth fra min madgruppe for at gå Sorø sø rundt, superhyggelig og dejlig tur vi havde der. Bagefter tog jeg en cykeltur, skulle lige en tur i Fakta men kørte en lille omvej i stedet for den direkte vej.

Fredag startede jeg så langt om længe på mit nye arbejde på bostedet for unge/voksne udviklingshæmmede med en morgenvagt.

I dag, søndag, har jeg været på Sørby Marked for første gang i mit liv sammen med min veninde Louise. Jeg købte tre bøger til den nette sum af 30 kr. til sammen. Bagefter tog vi ind til Slagelse og spiste frokost.
 Jeg har været heldigt at se lidt mere til dukkehusets anden beboer i denne uge. Blandt andet i morges hvor vi lige lå en times tid i sengen og hyggede. Hr. Helmig snorksov og jeg lå og læste. Tror han nød at det var en fridag så han kunne få lidt kvalitet tid med sin mor :)

2 kommentarer: