lørdag den 21. juni 2014

Graceland Randers

I det lille dukkehus stod ejeren meget tidligt op for, at tage en tur til Randers og se Graceland. Da kl. blev 8.50 dukkede Inge, hendes mand og mor op, så vi kunne kører derud af. Det var en dejlig og hyggelig tur derop, dog endte vi til at starte med på larstyndskidsmarkeder, da Gps'eren ikke var helt enig med os i hvor vi skulle hen. Men om ikke andet fandt vi det til sidst. Jeg havde forestillet mig, at det lå udenfor Randers men næh nej, det lå i et butiks/industriområde - meget mærkeligt.

Vi kommer ind og betaler 99 kr. for det og jeg må indrømme, at jeg var noget skuffet. Synes slet ikke det er pengene værd. Bevares det var meget sjovt at se hans tøj, guitar og andre ting, men........der var ikke gjort meget ud af det efter min mening. Det eneste jeg synes der var top i orden og positivt er at bygningen udefra er nøjagtig magen til det originale Graceland!

Vi vender så noget skuffet snuden hjemad mod Sjælland igen. Men om ikke andet har det været en hyggelig og dejlig dag i godt selskab. :)

 Gad egentlig godt have sådan en bænk


 Elvis og jeg :)

Inge, Elvis og Casper :)

2 kommentarer:

  1. Huset er i hvert fald flot, men det var synd, at I blev skuffet ...

    SvarSlet