onsdag den 11. juni 2014

Frivilligt arbejde - boganmelder

I det lille dukkehus har ejeren et frivilligt arbejde for DepressionsForeningen. Se mere om foreningen her :)

Jeg laver lidt forskelligt for dem, blandt andet er jeg boganmelder for DepressionsForeningens medlemsblad Balance, et skønt skønt blad, som jeg altid med glæde ser frem til at modtage. Til denne udgave af bladet, skulle jeg anmelde en helt gennemført og vidunderlig selvhjælpsbog. Man kan sige meget om selvhjælpsbøger, men lige præcis denne her har jeg virkeligt nydt at læse. Og siden jeg lavede boganmeldelsen, for en 5-6 uger siden har bogen faktisk været fremme en del gange, da jeg lige kunne bruge noget af det som står i den.  En bog jeg klart kan anbefale til ALLE som har prøvet at blive ramt af stress, inkl.. mig selv.


På et tidspunkt vil udgaven af bladet komme til at ligge lige her :) Der har I også mulighed for, at læse nogle af de tidligere udgaver, hvor jeg også har nogle boganmeldelser i.

2 kommentarer:

  1. Spændende med sådan en bog - det er sådan en, man har glæde af at kunne vende tilbage til igen og igen :-) Jeg vil lade mig skrive op til den på biblioteket!

    SvarSlet
  2. Lyder som en god ide :) Lad mig vide hvad du synes om den

    SvarSlet