onsdag den 25. juni 2014

Buzzador og storytel

I det lille dukkehus er ejeren, som nævnt et par gange eller mere her på bloggen, buzzador. Og jeg er endnu en gang blevet udvalgt til en kampagne. Denne er dog lidt speciel, da det er en app jeg skal afprøve og buzze om. App' en hedder Storytel - og er en app hvor der ligger en masse bøger, som du så kan lytte til via din mobil. Det koster 99 kr. om mdr. at have den. Endnu ved jeg ikke om det er pengene værd - jeg er ikke den store fan af lydbøger, jeg er nok noget gammeldags på det punkt og vil helst sidde i min ynglings lænestol med en bog i hånden når jeg læser.

Jeg har fået muligheden for, at uddele en gratis "bog" til nogen, som kunne være interesseret i, at afprøve app' en. Du forpligter dig ikke til noget og som sagt er det gratis at lytte til den ene bog. Skulle du kære læser af "livetidukkehuset", være interesseret i dette, så skriv din mail i kommentarfeltet og jeg sender en invitation til dig :)

Jeg har valgt, at afprøve Storytel med bogen, "Den lille prins" - elsker den fortælling.

2 kommentarer:

  1. Det er jo rigtig smart - jeg kan dog bedst lide at læse bøger og er vældig glad for min e-bogslæser :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Som sagt er jeg mest til at sidde med en bog :) Men ja det er jo meget smart, men tror ikke jeg bliver fan af det

      Slet