torsdag den 26. juni 2014

Bogkøb i Juni

Hold da op, synes bogstakken med bøger købt i Juni er stor.......men jeg har så svært ved, at lade være med, at købe en bog hvis den lige ligger til en god pris! Her i dukkehuset køber jeg mine bøger både fra nye men også som brugte. Jeg elsker dufte af brugte bøger - men også af nye :) Jeg shopper dem fysisk i butikker men ligeså meget over nettet.
Hvad med jer kære læser, hvor køber i jeres bøger og er det både nye som brugte?

Jeg overvejede meget om jeg skulle lave en video, hvor jeg præsentere bøgerne, men ej jeg tænkte, at filme mig selv ville blive noget værre noget. Det kræver hvis noget hjælp. Så det bliver til et par billeder og lidt tekst i stedet.

Kidnappet af Chris Mooney,  - købt brugt via Facebook.
Mig før dig af JoJo Moyes - købt i Gyldendals bogklub. Lige siden jeg læste Det sidste brev fra din elsker, har jeg vidst jeg skulle læse noget mere af denne forfatter, hun er så skøn!
Sherlock Holmes: Complete Illustrated Short Stories - købt brugt via Facebook. Åhh en bog jeg har ønsket mig i mange mange år, så da jeg så den i en gruppe på Facebook til sølle 30 kr, måtte jeg bare eje den :)
Analfabeten, der kunne regne af Jonas Jonasson - købt brugt via Facebook. Igen en forfatter, som jeg er vild med. Glæder mig meget til den.
Pans hemmelighed af Michael Katz Kreefeld - udgave med Alt for Damerne.
Voksentid af Sophie Dahl - købt brugt på Sørby markedet. Mit første møde med denne forfatter.
Hvis du kunne se mig nu af Cecilia Ahern - købt brugt på Sørby Markedet. Jeg har en anden bog af denne forfatter liggende i min bunke med ulæste bøger, så har også hende til gode endnu. Men ser meget frem til at læse noget af hende.
Harold Frys usandsynlige pilgrimsfærd af Rachel Joyce - købt på nettet i Gyldendals bogklub. En bog jeg har læst en gang før. For et stykke tid siden læste vi denne i min læsegruppe, men der lånte jeg den på biblioteket. Men vidste bare at den måtte jeg eje en dag, så nu står den lige så fint i bogreolen. Kan kun anbefale den hvis I ikke allerede kender den.
Drømmeløs af Jørgen Brekke - købt i netto. Kender intet til denne forfatter, men bagpå bogen lyder den vildt spændende, så den måtte jeg havde med hjem.
Den standhaftig gartner af John Le Carre´ - købt brugt via Facebook. Har længe ville stifte bekendtskab med J.l.C men har aldrig fået den gjort, så nu skal det være.

Til sidst en bog jeg ikke har købt men til gengæld har vundet via en konkurrence på Instagram. Det var forlaget Rosinate&Co som udloddede en bog. Det eneste du skulle var at gætte hvilken bog, der var billede af. Og vupti så blev jeg trukket ud som vinder. OG MIG DER ALDRIG VINDER NOGET! :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar