mandag den 26. maj 2014

Uge 21

På en del andre blogs har jeg set, at de laver et indlæg med opsummering af deres uge, det synes jeg er en skøn ide, så det tænker jeg, at jeg også vil begynde på  :)

Det var egentlig en uge hvor der ikke er sket det vilde. Jeg har være hjemme pga. en operation ugen før, hvor jeg blev så skidt at min krop havde brug for ro. Så i flg. læge måtte jeg intet lave. :( Og jeg er ikke særlig god til at holde mig i ro. Men det lykkedes jo alligevel.

Mandag kom min søde veninde Inge og hjælp med mig at få handlet ind, dejligt var det. Hun kom sørme igen om torsdagen, hvor vi spiste morgenmad udenfor. Det var rart med de to besøg for ellers havde jeg nok fået "indekuller" :)

Torsdag kom der også en ny kampagne fra Buzzador. Så nu er jeg godt i gang med at teste produktet.

Ellers er ugen gået med at læse en masse bøger, det er jo en god både at holde sig i ro. Så godt ejeren af dukkehuset elsker litteratur ;)

Dukkehusets andet beboer, Hr. Helmig, har jeg ikke set meget til. Men det gør jeg nu aldrig om foråret og sommeren. Han kommer dog og siger hej en gang imellem, får noget at spise og bliver nusset også går han igen.

Nåh ja, så var der jo valg om søndagen og selvfølgelig var jeg henne og sætte et par kryds!

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig uge, Sascha - jeg håber, du er helt o.k. igen efter operationen :-)

    SvarSlet
  2. Jo tak, jeg har det i hvert fald meget bedre igen :)

    SvarSlet