søndag den 11. maj 2014

To-do lister.....

bruger ejeren af det lille dukkehus rigtigt meget og har altid gjort det. Lige for tiden er der rigtigt mange hængepartier der skal ordens. Efter at jeg er begyndt, at arbejde på fuld tid, er der rigtig meget der ikke lige bliver gjort i hverdagen, så fridagene må tages i brug. I denne her uge har jeg så også lige haft en aftenvagt fredag aften (sådan en lille frivillig vagt) i forhold til mit nye arbejde som jeg starter på 29 Maj. :) - jeg vender tilbage til at arbejde med det jeg egentlig er uddannet til - nemlig pædagog. Dog denne gang på et bosted for udviklingshæmmede.

Søndagens to-do liste ser f.eks. sådan her ud:

2 kommentarer:

  1. Det lyder spændende med dit nye arbejde, Sascha - tillykke! Jeg bruger også to-do-lister :-)

    SvarSlet
  2. Tak Madame :) Ja, to-do lister er uundværlige

    SvarSlet