lørdag den 31. maj 2014

Neutrals testpanel

Ejer af det lille dukkehuset ansøgte for et lille stykke tid om. at blive en del af Neutrals nye testpanel, og var så heldig at komme med :) I denne uge modtog jeg så den første pakke med produkter, der skulle testet.


Jeg har nu afprøvet produkterne i 5 dage, og synes det er de bedste jeg længe har brugt. De produkter det hele handler om er: Face Wash, Skin Tonic, Face creme og Makeup Remover Wipes. De er nemme at bruge og har helt sikkert hjulpet på min hud.  Om morgenen har jeg brugt Makeup Remover Wipes ( som kan erstatte Face Wash/Skin Tonic) og Face Creme. Og om aftenen har jeg så taget den store tur med Face Wash, Skin Tonic og Face Creme. :)

Det eneste det kræver som medlem er, at du tester produkterne og svarer på den spørgeskema der medfølger (via mail). Der er selvfølgelig en deadline der skal overholdes.

DET ER KLART NOGLE PRODUKTER SOM JEG KOMMER TIL AT BRUGE FREMOVER!

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en serie, der også lige er noget for mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er så vidunderlig :) Der er tilbud på Face Creme i Netto, mener jeg det var, i denne uge.

      Slet