fredag den 23. maj 2014

Buzzador og ThermaCare #1

Som tidligere nævnt her på bloggen er dukkehusets ejer Buzzador, hvilket indebærer, at jeg får nogen produkter som jeg skal afprøve og reklamere for på godt og ondt. Denne gang er jeg med i kampagnen for ThermaCare.

Lidt fakta om produktet:

* Let at bruge.
* Selvopvarmede opslag, som aktiveres af luften.
* Det tager op til 30 minutter, før det bliver 40 C varmt.
* Langtidsholdbar smertelindring. 8 timers varmebehandling for nakke, skulder, håndled og ryg.
* Indeholder ingen medicin
* Tynde, bekvemme, diskrete og duftløse.
* Sælges på de fleste apoteker.
* Til nakke, skulder og håndled 3 stk. pr. pakke til 84,95
* Til ryg 2 stk. pr. pakke til 84,95

Jeg har fået tilsendt dem til ryggen. Jeg har endnu ikke afprøvet dem, men når jeg har kommer der mere her på bloggen om min oplevelse med dem :)

2 kommentarer:

  1. Det lyder godt til folk, der har problemer med smerter :-)

    SvarSlet
  2. Ja, nu får vi se om det virker ;)

    SvarSlet