fredag den 25. april 2014

Posten kom.....

i dag forbi med en pakke med bøger til dukkehusets ene beboer. I det lille dukkehus bliver der læst en del litteratur, så at få nogen nye bøger er altid rart. Jeg glæder mig rigtigt meget til, at give mig i kast med dem, hvornår det bliver må tiden vise,  for der ligger en del ulæste bøger på bordet i læsehjørnet.


Dukkehusets anden beboer har siden kl. 7 i morges ligget og lumrede den oppe i vasketøjskurven. Gad vide hvad tid han står op igen :)
Vi er begge godt ramt af forkølelse, og hos mig spiller det også ind af det er blevet pollensæson, i dag er tallet for birk i øst 2597 - så udover pollen gør snot og host, at jeg nu har været hjemme i min seng i 2 dage - har dog raskmeldt mig til mandag, nu går den ikke længere, bliver også så rastløs når jeg er syg.

2 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring, Sascha - dejligt billede af din smukke kat og herligt med gode bøger :-)

    SvarSlet