søndag den 6. april 2014

Klassenfesten 2

I går var en veninde og jeg inde og se "Klassenfesten2", sidst vi skulle have været af sted blev jeg desværre syg, men nu lykkedes det. Vi blev enig om efter filmen at vi var glade for at vi nåede at se den, men men men Klassenfesten1 er klart bedre.

Jeg synes der var mange steder i 2' er hvor det sjove blev lidt for plat og hvor det virkede som om de ikke helt kunne finde tilbage på rette spor igen. Det, som hjælp på det hele og gjorde at filmen måtte ses er klart de tre skuespiller, som bærer hovedrollerne.

2 kommentarer:

  1. Den film npr jeg ikke at se . Men jeg har bestil billetter til Bogtyven...er lidt spændt på den. Den har ikke fået de bedste anmeldelser. Bogen var jeg helt vild med, så jeg vover pelsen :-)

    SvarSlet
  2. Åh den vil jeg også gerne se, har set klip fra den og den virkede lovede. Bogen har jeg desværre endnu ikke haft fornøjelsen af.

    SvarSlet