lørdag den 22. marts 2014

De tre.....

musketerer på Odense Teater er klart et besøg værd. Odense Teater har lavet historien om til en rock musical og har total nyfortolkede den klassiske historie. Og tro mig det gør de til bravur!  

"Et sted i provinsen drømmer den unge d’Artagnan om at blive kendt. Med guitaren på ryggen forlader han fødebyen og tager til Paris for at gøre drømmen til virkelighed. Her hvirvles han ind i en musikalsk duel mellem den franske konges tre trofaste musketerer og den magtsyge kardinal Richelieus gardister. Ingen regner den unge, nytilkomne for noget. Men da kongens musketerer står til at tabe, træder
d’Artagnan ind på scenen. Alle måber. Hvem er den ukendte musketér
?" (lånt herfra: http://www.odenseteater.dk/forestillinger/de-tre-musketerer)

Alt spillede bare i går, da jeg var stede på teateret, lyden var god, sangene var gode, skuespillerne fantasiske, orkesteret var oppe på beatet osv. En total god og syret oplevelse. TAK til Odense Teater for en af de bedste oplevelser jeg har haft i de 14-15 sæsoner jeg kommet hos jer :)

1 kommentar:

  1. Det lyder spændende - lige noget også for mig :)

    SvarSlet