søndag den 27. oktober 2013

Travl uge

Sikker en uge - synes der har været knald på, og når jeg har haft fri har jeg været så træt, at energien ikke har været til meget. Er bare ikke morgenmenneske så at stå op mellem 4.15 og 7.15 i hverdagen er ikke mig - men det skal jo gøres for at kunne møde til tiden.

Her kommer en lille række billeder fra ugen:

Sorø station meget tidligt om morgenen

 Nye skabeloner kom ind af døren, så nu skal der jules i det kreative hjørne

 Venindehygge - også blev der buzze lidt - er jo Buzzador og med i kampagnen om #airwickblackedition - Henriette var meget betaget af lysene!

 Menuen til venindehygge

Mine forældre kom forbi søndag formiddag på vej hjem til Fyn, efter de havde været til fødselsdag i Tappernøje. Min søde far fik lige hængt et par hylder op :)

2 kommentarer: