fredag den 4. oktober 2013

Buzzador og Air Wick Black Edition

Som tidligere nævnt i et andet indlæg, er ejeren af dukkehuset buzzador. I denne tid er jeg er med i kampagnen om duftlys fra Air Wick Black Edition, og nu vil jeg så fortælle jer søde læser lidt om lysene.


Det er duftlys, som skifter farve og skaber en rigtig hyggelige efterårsstemning. Der er to forskellige dufte som er: Appel og Cinnamon & Purple Blackberry Fig. Og de findes i forskellige mønstre.
Lysene kan brænde i ca. 30 timer. og vejer 155 g.
De kan købes i de fleste dagligvarebutikker såsom Bilka og Føtex,  Prisen pr. lys er ca. 49.95
Der er dog det lille men at de ikke bør anvendes af allergikere samt duftfølsomme.

Jeg har nu haft lysene i en lille uges tid og er meget glæde for dem - de skaber hygge og god duft  i hjemmet. :) Jeg kan bedst lide den duft med Apple og Cinnamon.

2 kommentarer:

  1. De er virkelig yndige - jeg må have fat i et og prøve de spændende dufte :)

    SvarSlet