tirsdag den 1. oktober 2013

Biografklub Danmark @7

I aften tager dukkehusets ejer endnu engang i biografen for at se den næste i rækken af film, som er med i Biografklub Danmark. Nemlig Diana. Jeg er overhovedet ikke royal, men kan huske hvilket fantastisk menneske jeg synes hun var. Så glæder mig meget til at se hvordan de skildre de sidste 2 år af hendes liv.

Denne gang tager jeg af sted med Tanja (min faste biograf-partner) og hendes veninde Tina. Vi har besluttet at tage ud og spise først på Sorøs bedste cafe - Tre Konger. :)


4 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt! Min bedre halvdel har lige set Diana og synes, det var en rigtig god film. God fornøjelse :-)

    SvarSlet
  2. God fornøjelse...lækkert at vi i Sorø har god biograf og godt spisested...jeg smutter i Sorø Sognegård, hvor jeg skal hjælpe til ved et arrangement, som en patchwork/strikkeklub afholder...i aften et foredrag med Charlotte Yde, en dansk tekstilkunstner/håndværker :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ja synes Sorø har så meget at byde på. Også god fornøjelse til dig Anne. Det lyder hyggeligt.

      Slet