lørdag den 14. september 2013

Værtindegaver

I dag har der været tid til at lave et par værtindegaver.  :)
I morgen skal jeg i "madklub" med en flok damer jeg aldrig har mødt. Vi skal være i Slagelse hos Lisbeth. Lisbeth skrev til mig via den side, der hedder venindeliv.dk om jeg havde lyst til at deltage. Og det havde jeg da. Men jeg er jo opdraget til at man ikke må komme i et nyt hjem uden at have en lille ting med. Så i morgen skal den ene gave bruges. - Er meget spændt på hvordan den bliver modtaget - som sagt kender jeg hende ikke, og ved jo ikke om hun kan lide indholdet i æsken.


Den anden er til Fam. Jensen som jeg skal besøge mandag :)

2 kommentarer:

  1. Meget smukke gaver og venindeliv.dk er en rigtig god opfindelse :-)

    SvarSlet
  2. Tak Madame. Og ja, det er en dejlig side.

    SvarSlet