søndag den 5. maj 2013

Endnu en søndag

Så blev det søndag i det lille dukkehus - den kommer til at stå på ren afslapning, da dagens biograftur er udsat til torsdag.

Hr. Helmig har indtaget afslapningens stillingen - på det nye tæppe - det har han hurtigt taget til sig - han kan ellers godt være længe om at synes om de nye ting, der kommer ind i dukkehuset.

I går prøvede jeg at lave en drikkeyoghurt - og den blev ret god - så den vil jeg lave igen i dag, også få læst i min bog.

Til drikkeyoghurten brugte jeg:

Græsk yoghurt
Minimælk
Banan
Vaniljepulver

2 kommentarer:

  1. Uhm, tak for opskriften på drikkeyoghurt! Mine katte holder også af tæpper - jeg købte et nyt i går, som Sofus straks indviede :-)

    SvarSlet
  2. Har lige prøvet at bytte banan ud med mango - det var lækkert :)

    SvarSlet