torsdag den 9. maj 2013

Biografklub Danmark @3

I går gik turen til Slagelse, Tanja og jeg skulle i biografen og se "Silver linings playbook", som også er med i biografklub Danmark. Det var en ret god film og helt anderleders end jeg havde regnet med.
Inden biografen var vi en tur i Vestsjælland centeret, da vi begge skulle kigge/købe sko. Jeg fik købt et par sandaler :) Vi kom så også begge til at købe noget tøj, som bestemt IKKE var planen - men hey der var 50 % - det er ikke nemt at gå forbi. Jeg fik en bluse og et par bukser.
Vi var også inde og spise på "Kok Amok" - en hyggelig lille cafe med meget lækkert mad. Og vildt fantastiske skønne kager.


6 kommentarer:

  1. Tillykke med de skønne ting du har købt! Er det Rieker-sandaler? Det er et mærke jeg er ret vild med.

    SvarSlet
  2. Tak - jeg må på jagt :-)

    SvarSlet
  3. Jeg synes ikke jeg kan finde dem på siden her http://www.skoringen.dk/produkter/?brand=297-rieker men måske de kun kan fås i butikkerne så...

    SvarSlet
  4. Hej Erica.
    Tror kun de fåes i butikkerne, fandt dem heller ikke selv på nettet.

    SvarSlet