søndag den 14. april 2013

Biografklub Danmark @2

I går aftes stod den på endnu en biograftur, for at se en af de film, der er på programmet i Biografklub Danmark. Nemlig Kon-Tiki og hvilken fantastisk og spændende film, jeg glemte simpelthen at trække vejret op til flere gange, og blev da også en smule skræmt til tider.


Jeg var af sted sammen med min veninde Tanja, og da vi allerede skulle se filmen kl. 18 besluttede vi os for at vi ville spise ude bagefter. Jeg havde hele dagen haft vildt lyst til nachos og vidste lige hvor jeg ville have dem, nemlig på Tre Konger (Sorøs bedste sted). MEN MEN MEN, der var lukket pga. privat arrangement øv øv  - så vi gik et andet sted hen, men endnu et øv, kunne godt få dem der, men de var ikke lige så gode som på Tre Konger!

Vi havde en superhyggelig aften :)

2 kommentarer:

  1. Den film vil jeg rigtig gerne se - har også læst om den i avisen :-)

    SvarSlet
  2. Det skal du gøre, det er alle pengene og tiden værd.

    SvarSlet