onsdag den 20. marts 2013

Ord ;)

I det lille dukkehus betyder ord meget. Det skrevne ord, det læste ord og det talte ord.

Derfor vil der hver dag komme "dagens vise ord" og i dag er de:


Jeg drikker rigtig meget te, især det mærke, som hedder Yogi te, og på hvert tebrev er der nogle ord, som jeg har valgt skal være "dagens viseord" for mig. Og det er altid dem fra det første tebrev ellers gælder det ikke! :)

For nogen år siden købte jeg en bog, som hedder "Ord der gror" af Anne Dickson. Jeg bruger den desværre ikke så meget som min hensigt var da jeg købte den. Men det er bog med et ordcitat til hver dag i året. En hyggelig lille sag.




4 kommentarer:

  1. Åh ja, det er så fine små "bon mot'er" hos Yogi Tea. Dem læser jeg også og holder meget af deres teudvalg.
    Har du ændret navnet på din blog? Jeg har ikke kunnet finde dig, og nu får jeg ikke længere dine opdateringer i min reader.

    SvarSlet
  2. Ja, det har jeg...så den hedder nu livet i dukkehuset og ligger på livetidukkehuset.blogspot.dk Jeg kunne ikke finde ud af at lave det om på bloglovin, så det droppede jeg. Prøvede at sende en besked til dig via din profil. Men har så bare linket på din blog i stedet.

    SvarSlet
  3. Nu har jeg tilmeldt mig her igen, og det virker fint :-)

    SvarSlet
  4. Dejligt. Tak fordi du følger min blog :)

    SvarSlet