søndag den 17. marts 2013

Livet en søndag i dukkehuset

Jeg går ind for at man skal nyde livet mens man har det. Og søndag er jo en oplagt dag til bare at være til. Så her kommer en lille billede serie om hvad min søndag i det lille dukkehus kommer til at bestå af.

Min frække kat Hr. Helmig, som starter dagen med at drive sin mor til vanvind, i det han ikke ved hvad han vil :) Skal jeg spise, skal jeg lege, skal jeg sove, skal jeg drille eller......? Han er min guldklump og gør livet værd at leve.



I det lille dukkehus bestræber jeg på at spise sundt men godt, så 6 ud af 7 dage står den på frugt de første 3 timer af dagen. Men en gang om ugen må der godt være lidt andet også. Så sådan så det ud i dag!
Det øverste billede er dagens vise ord fra mit tebrev ;)

Ellers ser dagen ud til at stå på stikketøj, er i gang med at strikke lapper, som skal live til en tæppe. For mig er det at læse selve livet, jeg elsker det og har læst siden jeg var en lille pige. Bogen har jeg lånt af en af de damer, som jeg er i litteraturkreds med.
Derud over tror jeg at jeg i aften vil sætte Black Swan på. I det lille dukkehus lever vi uden et tv, så der bliver set en del film.

Se det er LIVET en søndag ;)

2 kommentarer:

  1. Det lyder som den dejligste søndag - sikke en sød misling du har ... :-) Og det er vist Yogi Tea, du drikker, lige som her!

    SvarSlet
  2. Ja, han er dejlig :)
    Jepper, det er noget helt vidunderligt te, men det ved du jo godt så ;)

    SvarSlet